Bussiey day!

Har haft en bussie day!!   Vaknade vid 11 - 12 tiden.. Så de va bara att byta om till ridkläder och äta frukost sedan bar de av till stallet!! :D  Kunde mocka båda boxarna och "gå"  på benet ;)   Men de va så mjukt underlag att jag kände mig som en "vanlig" människa!! :D   SJUKT SKÖNT!!  Blev sen att jag red i 45 min efter att Mamma hade ridit, för hon är ju så sjukt taggad hela tiden!  Men gick azz bra! Så LÄNGTAR till att bli av med allt!  Längtar till att rida!! Alltså rida normalt :)  


Efter stallet blev de att snabbt äta mat och byta om!! Så åkte man till Eko, halva priset på alla häst saker!! Skulle köpa skor Behövs seriöst nya!  Fast de fanns inte i min storlek :(  Så de fick bli ett oar ridbyxor och en flis underställs tröja! :D  Skulle ockås hitta en huva till Tamira men hittade ingen snygg... :(  Eller hittade en men den va till för typ en liten ponny så hennes öron skulle inte få plats i den x'D  haha!  Hon är ju som en storhäst i huvudet =)

Nu ska jag göra klart en "läxa", de ä till en redovisning som vi har nästa vecka och de behöver VERKLIGEN bli klart!! Kommer få panik annars!  Typ dagen innan ;)   



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0