ÄNTLIGEN fixat det!!

Har ÄNTLIGEN fått de att funka normalt igen!! Har haft en mysig dag med filmtittande och har gjort min egen Lunch!! Utan att bränna något!! Annars brukar maten alltid bli förstörd på ett eller annat sätt...!  Men idag lyckades jag!! :D Så tror att jag kanske kan flytta hemifrån och faktiskt klara mig utan att behöva svälta ihjäl eller äta samma sak hela tiden!! x'D  Är lite stolt över mig själv måste jag säga ;) haha!


Min mat idag: 

Ägg och ost stekt i grill olja! Sedan la jag lite sallad på den som pricken över i ett ;) 


Outfit of today:






Snart blir de att åka upp till stallet och rida ett rejält dressyr pass!! :D


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0