Varför jag inte gillar barn...! haha!

har haft en ganska soft dag, På engelskan blev det att låna två böcker (på engelska då..)  Så de blir lite att läsa ;) Skulle även lånat en till svenskan men hittade ingen av de jag ville ha...  Så de blir att jag läser tusen och en natt :D
Efter det blev det lunch och de har kommit på varför jag inte gillar barn!!  De är för jag själv är ett litet klabbigt barn! haha!  men ett av de sötaste som de sätt ;)  hehe
Men sedan har man vart i skogen (a6 skogen)  och kollat och lärt sig en massa om löv skogen ! :)  Sedan skulle vi ha en ART leta tävling (alla misstolkade och trodde hon sa ap letar tävling..)   På vägen till skolan!  Gick ganska bra hittade azz mycket! :D
Men de korkaste sakerna jag gjort idag ;
  • Trodde att a6 golfbana var inomhus...  Men den är i skogen som en RIKTIG golfbana för er som ville veta ;)
  • Läraren sa att en blom växt var giftig och vad gör jag typ 1 min senare?  Jo jag plockar en sådan blomma fast i miniatyr...  Något pinsamt...
Men nu blir det att ha klassråd och sedan religion! :D   Sen blir det att åka ner till stan och möta Linda, äta på donkan sen åka till huskvarna (esplanaden) och göra inventering och få pengar till US i stallet, snäll som jag är hjälper jag till ;)
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0