Var rädd att hon skulle trilla över mig!!

Red ordentligt på banan idag x'D   gick sjukt bra!  blev dock lite okoncentrerad...    Fast de blev jag också hehe!  Sådan ryttare sådan häst  ;)   haha!   Fast jag flög av när jag skrittade av henne då var vi båda lite på andra tankar... Så hon trillade framåt och jag trillade över huvudet på henne!!  trodde verkligen att hon skulle ramla över mig!!  men som tur så fick hon lite balans och kunde komma upp på sina ben!!  Får hoppas att hon inte blir halt eller nått sånt nu!!  skulle vara typiskt henne!! 



Blev en tripp till netto så jag har bränt lite mer än 100 spänn idag!!  Usch!  inte bra att ha pengar hemma... "/   Men ska bli spännande att se vad Sis har köpt i stokholm!!  Längtar tills på måndag så jag får se vad det är!! :D  Men vet att hon ska köpa ett par skor antingen ett par bruna eller ett par  brun gråa  :D  


Älskar denna ponnyn så otroligt mycket!! ♥


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0