Remake kläderna/photo shoot

Dags för tävling idag !!  :D  är lite trött men som tur är man van att gå upp tidigt ;)  Så nu blir det att åka upp till stallet och fixa allt ;D   Så nu gäller det att jag blir taggad inför tävlingen och hoppas på bättre väder x'D



Men här kommer lite bilder, jag kanske ser ganska muppig ut på dem men men... de bjuder jag på ;)  snäll jag är (A)

Här är remake kläderna :D  man jobbade två och två :)  vissa är mer crazy än andra x'D

Jenny och jag;







Lisa och Saga;






Lisa och Amanda;







Emelie och Jonna (sis)




Lizette, Alma och Fanny










Veronica och Jonna;






Elin och Linda;




Kommer fler bilder sen :D 

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0