Sämst på att rispa!! :(

Har haft en ganska tråkig jobb dag... "/  Skulle heldre vilja plocka sopor vissa stunder!!  Och då är det illa!! ;P  Men är klar med byxorna nu, har typ lite mer än halva ryggen kvar att rispa upp!!  tog mig typ 2-3 timmar att rispa upp 1/3 del av det som är upprispat sen har typ Elin och Lisett hjälpt mig men Saga gjorde typ allt! :D  fast jag var tvungen att ta med den hem så jag kommer nog ha förstört det tills imorgon :( 


Sedan blev det att åka upp till stallet och rida min underbara ponny som lyssnad hur bra som helst och då blir man glad och pigg :D   Men när vi hoppade på 1;an från Huskvarna så var det en polis som frågade Lisa (en som vi jobbar med)  Vad hon heter och i efternamn !  Men då vet man att de letar efter någon som heter Lisa....

Sommarbild!! :D


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0