Nördar oss med datorerna ;)

Sitter med Olivia och nördar oss lite vid datorerna ;)  haha!


Hade en azz rolig gårdag med halva "gänget" då ;)  haha! och har lärt mig vara inne på Facebook i mobilen kan dock inte chatta med någon :(     Men de blev spel, film (som ingen kollade på...)  och gå ut och gå lite :D   Orkar inte skriva mer om det....  Men kan säga att jag inte fick särskild mycket sömn alla var typ pigga... förutom jag typ... :(  



Innan så gick jag och Sis på stan! :D  hittade en azz snygg typ nöt brun väska ! :D  och sedan hittade vi jätte söta skor !  två vanliga vita och svarta kostade 50 spänn per par !  så då tjänade vi typ 150 kr på! :D  och sedan hittade vi jätte gulliga inne skor!  ett par bruna till mig och sedan en fördelsedag present till mamma (ett par inne skor!) 



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0