Magiskt pigg!

Blev faktiskt sådär magiskt pigg!! :D    hihi  Så de blev ett rejält dressyr pass !!  Kändes nästan som jag satt på en dressyr ponny :D  Så då blev jag både glad och pigg!! :D 



Flyttade de sista typ nu...  Lite kvar att fixa dock blir det att tänka vart man vill ha allt har värsta beslutångesten nu!!  Både Sis och mamma typ "bestämer" åt mig x'D  haha!   Fast sjukt roligt att Sis är hemma igen dock så dissade jag henne lite när hon pratade x'D   Hon är en riktigt tjatter maja ibland ;)  Men hon hade köpt jätte fina kläder när hon var iväg!! :D 



Kan inte fatta att jag ibland kan vara så feg!!  Måste skaffa lite mod nu!!  typ hoppa från 10:an på rosenlund!?  Om de hjälper ska jag fasen göra det nästa gång jag är där!!



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0