UNDERBAR!

Tar inte alls lång tid på mig idag har rdan hunnit fixa färdigt mig + valt kläder. Kör en ganska enkel höst outfit, ett par tights och en beige färgad tunika ! :D  azz nice och ganska härliga kläder sen när jag ska gå ut i skogen på Na lektionen x'D 


Glömde berätta om träningen igår!!  Hon kändes UNDERBAR!  lite seg i vänster galoppen...  Men de går alltid att träna upp ;)  Fast de var väldigt mycket bommar och teknik, Hon gillar inte stuts som de var och när de är många bommar på marken...  Så om man har de i tanken så hoppade hon azz bra fick bara två stopp!  På framridningen var de som att rida en dressyr ponny (nästan)  Men känns nästan som om man kan göra henne till en dressyr polle istället... Fast de kommer hon dock inte bli när jag har henne, har typ världens sämsta minne så skulle ALDRIG komma ihåg mer än ett dressyr program om ens det!!  haha!  


Nu ska jag äta upp min frukost sen bär de av till skolan! 




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0