Tror ni på ödet, och sånt?

Gomorron ! 


Börjar dagen med e väldig seriös fråga!

Tror ni på ödet och typ meningen med livet osv...?  

Jag önskar verkligen att jag inte gjorde det!!  För just nu känns det bara jobbigt att tänka det var inte meningen att de skulle bli av och så...


Men har världens sko skav idag!!  eller vet inte om man kan kalla det de, för jag tog 27:an till slätten sen kollade jag på fel tidtabell av 28:an så när jag typ hade gått en bit så kom den!!  det hela slutade med att jag gick från slätten hem... "/    skorna glappade lite så jag tog av dem och gick utan och har skaft upp under fötterna typ... En posetiv sak är att jag märkte att jag inte lyfter lilltårna när jag går! haha  Där gör det extra ont idag att gå på!!  Kan säga att jag lär lyfta på dem idag ;)  


Igår sprang jag till 101: an typ hela vägen i den stekande solen (som ska fortsätta hela veckan!! :D   hihi  Så satt på bussen och typ "flåsade"  x'D  




Slapp väcka någon idag dock tror jag att alla hörde mitt alarm... "/   Glömde stänga av det så alla fick höra lite Björn Rosenström haha!    Nu ska jag äta min brända bulle (råkade bränna den i mikron... "/ )   Hämtade nämligen det från Mormor igår :D    Hon var så gullig och köpt underlägg som man kan ha om man ska äta ute typ ställa sitt glas på där!!!  De har hästar på sig x'D   typ sånna man ville ha när man var lite, Fast dem är lite heta nu också ;)  hehe   Och det visade sig att nu kommer också några släktingar på modevisningen på torsdag :(  


Jag och Sis för ett tag sedan :D   Sis lär ju fortsätta sticka (fast nu stickar hon med tyg x'D)





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0