Tråkigt men endå skönt!

Idag var ju då sista jobb dagen...  Känns tråkigt men ändå så otroligt skönt!! :D  slippa alla tidiga månnar och så.. Lite lat är man ju ;)  hehe  


Men idag var det ju en lugn dag så jag har sytt in mitt linne så att det inte trillar av och jag flaschar alldeles för mycket ;)   Men jag hade otroligt mycket tur och slapp hamna på Jnytt ;D   hihi     Men har fått alla bilder men inte orkat kolla igenom dem än....  Men ikväll kommer de komma lite bilder så ni får se vad som har gjorts under de här veckorna x'D   + många pinsamma fula bilder på mig :P     Vi åt gott (pizza ! :D)  Fast de är otroligt dyrt att köpa familje pizzor men kunde pruta ner med 20 kr mindre än va de skulle ha kostat ;)  Snälla pizza bagare ! (eller vad man ska kalla dem ;P )   Sedan blev de god fika + kolla på Clueless (tror den stavas så!? )  Först "blonda" filmen eller vad man ska kalla dem ;) 



Nu ska jag sticka till stallet och rida igenom min sötnos! :D   + packa inför tävlingen imorgon!!  Är redan sjukt taggad!! :D:D  hehe




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0