Som att gå med pjamas byxor!!

Nu är det dags att åka till jobbet eller om en halvtimme... men de  är lite av sminkningen kvar att göra ;)   Testar löshåret idag ch färgen passar perfekt!! :D   Så de var tur att jag inte tog silver schampoo i det igår!!  Då hade jag haft lite problem nu..! 



Men idag ska jag ju då göra klart allt !  Får hoppas att jag hinner!  Blir något pinsamt annars ;)  Skulle göra en grupp på Facebook igår och råkade glömma att göra den hemlig!!   något pinsamt...  Men men...    Nu är det några folk som begär att få vara med i gruppen x'D  haha!! 


Kör en soft stil idag och har på mig ett svart lång linne och ett par höga mörk gröna shorts (är dock lite stora så byter kanske... men det känns som att gå runt i pjamas byxor!! :D )






Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0