Sköna Bönan!

Var på fösta dagen av jönköpings festen x'D  haha!  Blev donkan istället för att kolla på Sebastian Krantz ;)  Träffade jäklans massa folk x'D  


Blev sen att man kollade på Amy Daimond och hoppade runt lite tyvärr så vann inte min sidan :(  haha!  Var även med i en tävling som radio stationen vid hamnkanalen :D   Kan stolt säga att jag vann över Jonah :P  Eller han valde att heta Ammboli...  eller nått liknande och jag blev Sköna Bönan haha!  De sa olika låt titlar och sedan fick vi gissa vilken artist det var :D  vann något karamell armand eller det var ett armband till en karamell sak typ som en festival ;)   Får se om jag ska dra dit eller inte ;)  Har ganska lång tid att fatta ett beslut om det x'D   Trodde dock att det först var ett armband som var av karameller !  Såg nog dock lite besviken ut när det inte var det ! haha!




Men sedan blev det donken igen och efter det så hände det lite saker.... men är ganska glad att jag var tvungen att åka hem tidigt imed tävlingen imorgon! 



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0