Sista jobbdagen!! :D

Blev inget inlägg igår, För först försov jag mig till 20 över 6!! :O   Så det blev att slänga ner allt i väskan och sedan skynda sig till bussen!   På bussen sminkade vi oss imed att vi skulle gå modevisningen vid lunch tiden...!  Fixade håret där och fortsatte på mitt linne som jag även hade rispat upp lite på bussen... (mest Sis.. hehe) 



Åkte ner till stan och gjorde lite reklam för det hela ;D   så de om endå ganska mycket folk, mest släkt och vänner ;)    Men de kanske kommer någon bild på Jnytt  från modevisningen ;)     Sedan blev det att åka och städa... inte lika roligt... Sedan hem och vila!! :D  




Idag blir det kanske vätterstranden eller så kollar vi på film och käkar pizza ;D   ska först sy in linnet lite där uppe  tappar det annars... "/   inte så roligt att visa hela bh:n   ;) 


En bild efter visningen :D  Inte den bästa men lite hur kläderna såg ut ;)





Kraam Missfleur♥

Kommentarer
Postat av: olivia

fina <3

2011-08-07 @ 21:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0