Råkade ta sönder musen... :(

Nu kommer det bli lite dålig uppdatering för jag råkade på något konstigt vänster ta sönder musen till den andra datorn (touchen) + att den datorn är min brors!!  Men får hoppas att jag bara har klickat på någon knapp så den har låst sig ;)  hehe



Men gick upp tidigt idag, var tvungen att rida igenom min ponny! :D   Var dock helt död efter blev att jag satt och smsade med en kompis ganska långt in på natten.... Men har sovit några timmar nu + ätit lite mat och bullar :D  hihi



Blir snart att sticka in till stan med Mila ♥    kolla när min bror har uppvisning med sin kaikwando!(stavas!?)  :D  får bara hoppas att det slutar regna!!     Kanske också hinner se Sebastian Krantz  haha!  Skulle vara roligare att se Justin Beiber!  och se hur galna alla blir ;)





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0