Pretty little liars!

Håller på att rensa ut lite kläder som jag inte vill ha kvar x'D   dock så är det inte så mycket som jag inte vill ha... "/  Rensade den ganska nyligen men men  :) Blir bättre sen när jag bytt rum och får 3 hyllor till att ha kläder i :D  har ju redan fyllt byrån hehe ;)



Har kollat på Pretty Little Liars   :D  den som går på söndagar på 5:an x'D  fast jag har kollat på nätet så är på avsnitt 12 nu :D   Blir bara mer och mer spännande !!  Har typ kollat på 2 avsnitt per dag x'D  (alltså blir man lite beroende av den hihi )


Nu ska jag städa färdigt + rensa ut lite till så att flytten nästa vecka går fort :D   Mamma ska hämta tapeterna snart också !!  så alla rum kommer nog vara helt färdiga till höst lovet om inte tidigare ;)  






Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0