Påminner om varandra?

Har haft en ganska soft dag har typ inte gjort ett skit...  Har övat på stil analys som vi gjorde förra året x'D  Och jag är fortfarande kall, men både sommar och vinter är kall så vi skulle även analysera det och jag är sommar !  och Mathilda som jag gjorde min analys på är också kall men hon är vinter ! :D   VÄLDIG stor skillnad mellan dem!  Kollade även på en dokumentär om Vivienne Westwoods !  Ganska långtråkig...  Fast hon hade en väldigt annorlunda lite cool stil! :)  fast hon liknar lite hon i mumintrollet typ häxan eller vad hon va för nått x'D
Men resten av dagen har jag bara legat och slappat, har verkligen inte pallat att göra nått annat för denna dagen har jag typ känt mig konstig eller nått... Skit positive innan men sedan var de som batterierna tog slut eller nått... Fast jag gjorde de dummaste man kan göra när man är trött/seg.. Jag åt pop corn och drack läsk!!  Egentligen hade de varit bäst om jag tagit en banan eller macka och ett glas vatten eller nått!!  Hade också vart azz bra om jag hade gått ut och sprungit eller nått!?  Får lite panik på mig själv...  Men lite bra har jag gjort, gick till Netto och köpte två kollegieblock, Läkerol och tugummin ;)    Skulle köpt hår färg men de fanns ingen i rätt färg :(
Nu ska jag kolla på en tredje film för dagen har redan kollat på John Tucker Must Die och I´m Number Four !
Bara jag som tycker att de påminner lite om varandra?  Inte de bästa bilderna men ändå...
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0