Mina topp 3 ställen att tävla på :D

Kommit hem från tävlingen nu :D  och har fräschat till mig (duschat, sminkat mig)  Blir att åka till bymarken med Mila och Evve :D  Som har lovat att vara lite social med mig också ;)  haha! 


Men är så sjukt glad :D  Gick så jäkla bra idag !!  En perfekt start på tävlings säsongen x'D  Nollafde Lätt D  och kom på andra plats i Lätt C  (blev petad av en annan från JFK med som fick tiden 21.44 och jag fick 21.74 !!)  Men kunde inte varit lyckligare !  Dock sov jag typ hela bilfärden dit och hem!!  Att åka bil är väldigt sömn framkallande ;P 

Mina topp 3 favorit ställen att tävla på;

  • JFK
  • Grankärr
  • Svartorp


Men nu ska jag äta lite kyckling som blev över efter igår, men ska leta fram lite av skinnet för de är de godaste ;D  hihi


Mamma tog lite bilder men Sis tog med laddaren som är överladdnings sladd i ett :(  men de kommer någon dag framöver ;D

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0