Mina ord när de blir fel...

Är sjukt trött!!  Kan knappt gå!! :(    Som ni kanske förstår så gick de inte så bra på tävlingen...  Hur taggad jag än är så är det alltid nått som går fel... :( 



Första klassen hoppade hon allt suveränt sen i omhoppningen så var jag för otydlig så vi gick åt två olika håll...  Jag landade på svanskotan!! (igen!!) och baksidan av huvudet...  Azz pinsamt!!  Sen i andra klassen på framhoppningen så var de en som hade råkat höja frambommen till en meter så den var högre än bakbommen!!  och då blir hindret helt fel!!  Men jag märkte det inte förrens jag var framme vid hindret.. Alltså inte så lyckat!  Och jag trodde Malaika skulle stanna men hon hoppade hindret!!  Och de var jag VERKLIGEN inte berädd på !!  och de hör man på mig för jag säger alltid typ ;

  • Helvete!
  • Fan också!
  • Shit!
När de blir fel...  Men hon drog ner huvudet efter hindret och jag flög...  men landade som tur var bara lite på handen och mest på armen / sidan...  Sedan inne på banan så fick vi först ett stopp som hon kunde ha hoppat!  sedan ett till som hon också kunde ha hoppat!  (hade hoppat båda hindrena i första klassen...)  Sedan red jag en jätte taskig väg så då gick de åt skogen....  Men hon är nog bara till för att tävla L:D och L:C...  :(    Har räknat ut att i hela mitt liv har jag flygit av 75 gånger sammanlagt!!   Bara 25 gånger kvar hihi ;) 



Men nu ska jag kolla på en film och tycka allmänt synd om mig själv x'D  hehe

Kommer alltid att älska denna sjukt snygga ponnyn som har sina egna ideér i huvet!  ;)






Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0