Lyckad dag!

Är tillbaka från stan och a6 nu!! :D   Blev en riktigt lyckad dag ;)   Hittade lite att köpa :P  Kommer bilder sen ;) hihi


Var jätte lite folk som var på a6 idag!! :O   Alla kanske hade fått värsta chocken av att börja jobba igen... Vem vet ;)  hahah!   Men blev sedan en fika på Johan´s som inte var lika bra som de brukar var... :(   Nu ska jag, Sis och Mila ut och gå!!    Mycket att prata om ;)   Man kan ju inte prata färdigt om ämnet killar hahah! ;)

Dagens outfit;
Mobil bilder... Och mina skills att ta kort ;)

Den nya skjortan till ett par tights :D  En slapp stil idag ;)

Kör en liten naturlig höst sminkning och vanligt nyduschat hår ! :D  Min mammas kommentar; Gud va ditt hår glänser ! Och du ser inte ut som en fjortis som du gör när du plattar det!! 


Snäll mamma jag har ;)  haha!!


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0