Läslus!

Nu blir det sängdags !  eller ska först mysa ner mig under de varma täcket och börja läsa en av mina engelska böcker! :D     Är ju egentligen en liten läslus av mig ;)  hihi
Mötte upp Linda i stan innan vi tog bussen till huskvarna x'D  hann dock inte äta på donkan.. :(  utan de blev hämt mat ;)  eller ska kanske säga spring mat!  haha!  fort som fan fick vi köpa maten Linda (hamburgare och glass) Jag (chokladmuffins...  Not good for the magen)   Men sprang till bussen och som typ alltid hinner man med den ;)    Inventeringen tog typ 3-4 timmar eller nått!?  sjukt jobbigt men som tur fick man en fika paus!  och de som jobbar där var sjukt trevliga så de blev roligt!  dock skäms jag lite när folk frågar när man ska sluta och typ är vi inte klara snart och liknande....  De går fortare och ex Lärarna blir gladare om man INTE tjatar om sånt hela tiden... + jag slipper att skämmas åt er!! ;)
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0