Hur kan man bli så jävla störd i huvudet!?

Hade jätte svårt att sova igår!  och självklart var folk tvugna att sms:a på kvällen!!  Men de är jobbigare om folk messar på morgonen och vill ändra saker som man bestämt!!   När jag skulle sova så började jag typ gråta!?  Hade så mycket i skallen som jag inte kan prata med någon om så de va typ de ända sättet att få ut det på...  Men får hoppas att de löser sig och ganska snabbt... Får se hur allt blir... 



De sjukaste jag någonsin har hört de var några som jobbar på äldredoms hem!  och de slog vad när de gamla skulle dö!?  Hur sjuk i huvudet är man då!?   Men de blir värre ! MYCKET värre!  De hade satt på den gamla damen ett par solglasögon (när hon hade dött!!)  och gjorde en sketch i hennes rum!!  HUR FAN KAN MAN BLI SÅ JÄVLA STÖRD I HUVUDET OCH GÖRA NÅGOT SÅNT SJUKT!?





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0