Hittar inte sladden :(

Hittar inte överladdnings sladden :(   men ska ringa till Sis imorgon och höra vart den ligger så blir det bilder imorgon istället x'D 


Blev ett hopp pass idag :D  tränade lite på vatten matta =)  kom dock en gång väldigt fel så jag råkade riva ner bomstödet med min fot... "/   Men annars gick det super bra med att räkna galopp språng mellan bommar osv... Hon var även skit duktig och vågade hoppa 90 cm oxer över vatten mattan :D *Stolt över min ponny*  hihi  Sedan tog vi bort vatten mattan och hoppade 1 m x'D  som ble lite fel men hon hoppade stillastående så de blev inga stopp eller rivningar :D  men i slutet gick de skit bra och jag kunde verkligen känna hur hon galopperade under mig :D 



Tog en kvällsprommenad med Mila + hennes hundar Ozzy och Cass (vet ej stavningen x'D hehe)    Jätte skönt att röra lite på sig har dock lite träningsverk i benen efter ridningen.... 





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0