Hårt dressyr pass och sen springa till bussen...!

Home Sweet Home! ;)   Har tränings verk i hela benen ! :(  tog ett hårt pass med Malaika riktigt fin var hon! :D  hihi Gjorde mycket övergångar ! i slutet lyssnade hon direkt när jag la till skänklen! :D och lite skänkel vikningar...
Blev sen att jag fick springa till bussen när jag skulle hem... :(  Fick tillomed smälla till på bussen! Stackars killen som satt där måste blivit azz rädd! men som tur så stannade busschaförren men han var ju inte direkt den gladaste människan man stött på...
Men nu ska jag äta Pop Corn och kolla på det nyaste Pretty Little Liars avsnittet! :D  kommer behöva vänta en vecka sen på nästa osv...  "/
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0