Bilder från i Lördags !

Har tagit en chill dag framför tv:n  har inte orkat göra ett skit x'D   fick ju inte den bästa sömnen inatt... Sov jämte Jonah som typ tog upp hela madrassen och han typ slog till mig i sömnen...  Inte den bästa sov kompisen... Bra att veta till nästa gång ;) haha!


Men de blev en nice kväll igår, gjorde inte direkt så mycket... Spelade lite spel och kollade på Peter Pan!! :D  (eller det var bara jag som kollade...)   Blev upp tidigt för Mila och Sis började ju skolan idag!!  haha!  vi andra börjar imorgon ;)     Nu ska jag kolla klart på Harry Potter och de vise sten  :D 

Tyckte att han var den snyggaste av dem ;) haha!  kallades the Kid + jag lärde mig deras låt ;D  Alltså The Monikers

Resten av bilder från i Lördas;



Olivias snygga Guitar Hero min ;)




Cute or what!? :D




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0