Gymmat :D

Är tillbaka från att ha tränat på friskis x'D  Var förvånandsvärt mycket folk där idag... :(   Hade ju tänkt testa på lite nya grejer som typ lyfta lite skrot eller nått sånt bara för att testa ;)  men jag vill ju inte göra bort mig bland allt folk... ;)   Typ tappa den på min fot eller nått... Skulle vara lite typiskt mig att göra det ;)



Hämtade även ut mina pengar :D  Dock handlade jag upp typ 60 spänn.... inte bra att ha pengar när man går på stan!!  De brukat vanligtvis bara försvinna... "/   På något mystiskt sätt ;)



Nu ska jag kolla på Pretty littel liars :D  och sedan blir det att tömma mitt rum... Kommer kännas VÄLDIGT konstigt att ha ett stort rum!!  Men väldigt härligt ;D  hihi (A) 


Såhär såg jag ut för 1 år sedan!!  Gud va lite smink jag hade x'D  haha!
Gammal bilde ;)

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0