Gossedjur!! :D

Efter att ha fortsatt flytten  Känns som om den aldrig kommer att ta slut!!! :(   Men typ nästa helg kommer allt vara iordning med gaderober osv... Fast broden min har skit bra i hans nya rum nu!!  super fräscht är det där inne!  och de ser konstigt nog större ut nu....



Men nu blir det att åka upp till stallet med tränings verk i rumpan och låren + att jag är hur trött som helst!!  eller snarare seg...  Så de får bli ett lite lugnare pass idag om jag inte mirakulöst blir pigg! ;) 

Men hittade mitt gossedjur Lacky!!  (en kille x'D)  han liknar badera i djungelboken!  + att jag har en miniatyr av honom!! :D  Har haft honom enda sedan 1:an !!  Så de är verkligen ett barndomsminne!  Alltså blir det att de båda får stanna ;)  haha!

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0