Första Jensträningen efter sommaren!! :D

Första Jensträningen efter sommaren!! :D  tog det lite lungt och hoppade mellan 80 - 1 meter  x'D  Och vi gjorde även lite grundsaker, som alla SKA kunna ingen press med andra ord ;)  haha!  Fast i början gick det helt Okeej men mellan delen gick azz dåligt!!   När vi skulle hoppa banan gick hon kanon bra ! :D  Förutom när jag klantade till det STORT!  Kom i ett mellan läge och jag satt inte kvar som man ska göra så de slutade nästan med en avtrillning... Men överdet hela så gick det sådär ;)   Nu blir det att öva ännu mer på att hon ska ta skänklen DIREKT när man lägger till den ! :D 

Träffade även Linda i stallet! :D  Sjukt mycket att prata om men de är bra med träningar så börjar allt folk komma tillbaka ! :D    Hon berättade att det är 40 stycken som är skötare nu! :O  (på ridskolan, påminner MYCKET om ens egen tid där...) 

Men sedan har jag ju det där andra saken att tänka på som verkligen inte vill poppa ut ur mitt huvud!! :@



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0