Faktiskt roligt!

Hemkommen from the stable !   Har haft en ganska soft dag och bild var faktiskt ROLIGT!  :D    haha!  fast mitt hus blev ganska fult...  men de är inte de viktigaste ;)  Azz härlig dock något konstig lärare!  ;)   sedan blev de en jätte äcklig lunch så de fick bli att köpa en Coca - cola så man slapp hungra ihjäl!!
Har även haft min första idrottslektion idag!! :)   Gjorde typ inget...  Men jag ska ha 1 och en halvtimmes idrott!! fast jag kommer bara ha de varannan vecka ;)  hinner inte åka till träningen annars.... Men som tur hade vi ju då bara en timmes idrott idag så då blev de att jag hann ta bussen till stallet!!  (dock spöregnade de... men som tur hade jag et paraply med mig ;P )
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0