Failad sovmorgon...

Min fina sovmorgon blev att jag gick upp kl 7.00....   "/   Ska ta bussen om typ 1,5 timme!!  Men kommer få sällskap en bit är ibland skönt att inte åka med någon men nu de senaste har det hänt så sjukt mycket så man MÅSTE typ åka buss med någon!  Tänka sig vad mycket man har att skvallra om när skolan börjar ;) haha!
Men igår efter mötet som gick lite lugnare än vad jag trodde att det skulle!  De blev en del heta disskutioner!  ;)  Men allt löste sig jätte bra och jag fick behålla dem som jag redan hade skrivit upp mig på (de var det som alla var så "arga" över..!)  Men sånt är livet ibland får andra förtur...  Tyvärr är det så...  Menmen de har hänt alla x'D
Efter det så blev det att gå ner till Mila som är själv i hennes sysers lägenhet x'D  Skulle egentligen gått ut och gått men kom inte hem förrens typ halv 10 tiden !  Men stannade typ bara där i någon timme eller två...  Var så sjukt trött !  Skol vanorna sätter i sig fortare än vad man hade velat!!
Dagens outfit! ;
Face look:
Kör ganska simpelt idag kanske plattar håret lite om jag orkar ;)    Får bli en lite slappar dag ;)
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0