En zonigt...

Kollar på Bride Wars ! :D     Och fixar mig lite till ikväll x'D  Sminkade mig bara lite innan när jag skulle in till stan och träffa Sis :D  


Vi åt på Subway (som fick bli min lunch)   och pratade mycket! :D  tänka va mycket man kan ha att prata om efter att typ inte ha träffats på en halv dag x'D   Blev att jag tog tåget med Sis och fick även träffa några från hennes klass, de tyckte att vi var väldigt lika :)    Jag gjorde bort mig rejält när tåg kollaren skulle komma och se så att man betalat och så frågade han vart jag skulle och de är två zonit om man ska till värnamo och en zonigt när man ska till Hovslätt x'D  jag fattade inget...  För jag åkte på skolkortent men som tur va Sis med och sa vart jag skulle, sen när jag skulle trycka på stopp knappen så hade jag en rätt över mig fast jag visste inte om det :(   Så jag streckte mig över och klickade på en stopp knapp som var över typ en gubbe !!  jätte pinsamt!! 

Söta Sis på Subway!  ;







Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0