En månads tidig fördelsedags present!!

Har vart helt seg och trött hela dagen.. :(   Blev att man besökte Jonah på hans sista jobb dag :D  Var där med Olivia, Mila, Johanna och Evelina =)     Fick massa plommon av Evve så det fick bli lunchen hihi ;)  Men stack även till Ö&B  och köpte muffins ! :D   Blev en tripp in till djur affären, fanns en massa gulliga djur där!!  :D  


Efter det tog jag och Mila bussen hem och de andra stannade på stan hörtiga människor ;)  haha!   Blev även att man gick till Netto de har ju en super helg massa godis kan man köpa!! :D  asså billigt ;)  haha!  typ 49 kr / kg    x'D Men nu mår jag dock lite illa...  har inte ätit någon mat idag :(   Bara en massa godis ;)   hihi (A) 




Städade rummet och nu ska jag belöna mig själv med att kolla på film hehe ;D 

Bild på alla skor kommer imorgon :)   Och mamma fick typ en månads förtidig fördelsedags present haha! 



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0