En bild säger mer än tusen ord ;)

Idag kommer det bli mycket bättre uppdatering !!  Blev ju lite stressigt igår.... Med andra ord ska jag inte ta en sådan lång sovmorgon !!  Var pigg vid typ 2 tiden!!  Det brukar jag vanligtvis inte vara...!!  


Sov hos Milas syster ! :D   Jag, Mila och Olivia♥  Skulle blivit några till men de kunde inte sen...  Så vi fick en jätte mysig tjej kväll!! :D   Körde Jag har aldrig, Sanning Konka eller överaskning   !   Fick veta lite nya saker om dem.... Men de som inte var där lär ha ångrat det blev duschen, vaniljsocker och sirap ;)  hihi



Tog en lång frukost hos Mila! :D   De äter lite mer än en bulle till frukost ;)  Azz gott och väldigt roliga disskutioner har de vid frukost bordet ;D 




Nu ska jag kolla på film medan mamma och bror går igenom lite mer av hans saker.... Inte så jätte mycket kvar typ bara 2/3  eller nått ;) haha!   Men rummen håller redan på att bli sjukt snygga!!   Brors saker passar faktiskt väldigt bra i mitt rum (eller gamla rum blir det ju nu...)   Fast känner mig lite dålig, för jag lurade Sis eller det började som ett skämt som hon misupfattade   helt och hållet!! :(  

Den rologa kvällen;











En bild säger mer än tusen ord ;) 


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0