Bikbok + New yorker !! :D

Nu är jag hemma efter att ha varit hos Jonah :D   Jag och Olivia försökte få ur honom lite... ;)  men tyvärr misslyckades vi helt :(    Men får se om allt går runt i cirkeln eller om de stannars hos honom och walle... ;P


Berättade innan att jag köpt byxdressen ;D  men först av allt så åt vi på donkan var där i typ 45 min!! :O   Blev lite tråkigt på a6  man är ju typ bara  där för Bikbok  ;)   När vi väntade på bussen så träffade jag Mathilda x'D  Komiskt att jag har träffat henne mer denna veckan än mer på hela månaden :P    Sedan åkte vi ner till stan för att gå på New yorker :D   Blev även att jag köpte ett svart bas linne, en svart T-shirt och ett par gröna kort byxor !  Inte bra för mig att gå på stan!! ;)  hehe



Men nu har jag ätit upp mina bullar ;D  så de blir att sova nu.... 





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0