Är okeej att skratta om de inte slår sig !

Heej heej   nu är jag klarvaken efter att ha duschat och fixat till mig ;)   Försov mig dock 20 minuter så jag fick verkligen stressa lite när jag duschade... :(   Fast ingen av de andra hade stigit upp när jag var klar... Så jag fick väcka både bror och sis !!  Jag kanske ska bli en personlig / levande väckar klocka?  hmm... Framtida yrke haha!



Iförrgår eller i Lördas ;)   Men då var man ju hos Walle,  Jag, Olivia och Sis var först hos Olivia och "för festade" lite ;P  Dock hittade vi inte så vi kunde göra goda drinkar som på bröllopet! :(   Men fick klara oss med lite tranbär och annat gott och blandat eller vissa blandningar var godare än andra haha!  ;)   Sedan mötte vi upp med Mila och Evelina, gick nog inte suveränt när vi skulle förklara allt för henne om människorna som vi visste skulle komma x'D   Fast kan säga att vi alla tappade hakan när vi såg en viss person... Lite som vi hade fått en bitch slap ;P   Fast Olivia fick typ en !   Men helt klart en lyckad kväll önskar verkligen att det blir av i helgen igen ;D   Fast troligtvis blir det inte det "/   Fast idag ska nog Jag och Olivia dit så vi kan lämna tillbaka någons jacka + hämta våran!!  Har börjat gilla våran jacka igen !! 

Sis och jag när vi väntade på Olivia ;D




Hörde när Olivia kom springande upp i trappan, hon är lite mer skillad än Mig och Sis så hon kan typ ta 3 trappsteg i taget !! :O 





Eve och Mila;

Mina berömda suddiga bllider haha!

Eve, Mila, Sis och Olivia!! :D(Eve och Jonna bytte skor när de skulle gå dit, För Jonna tyckte det skulle bli lite jobbigt att gå i dem hela vägen x'D )



Fat en av de roligaste sakerna var när vi skulle gå till bussen från Olivia,  Vi kunde gå ner lite snabbare än henne så då skrek hon ; Men för helvete ta de lite lungt!!   Sedan kom det typ 5 människor som mötte henne och de hade hört henne skrika ! haha!   Sen när hon skulle gå ut från huset så pratade Olivia med henne och då blev hon lite okoncentrerad och missade sista trapp steget oich trillade ner på knä haha!  Som tyr så skadade hon sig inte så därför är det okeej att skratta ;)




Kraam Missfleur♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0