Vietnamn Kriget...

Har bara kollat på film typ hela dagen (efter stallet) ;)   hehe    Red både Qajsa och Malaika idag, Malaika var helt underbar :D ♥    Men de gick ur uselt när jag red Qajsa.. :(   Men jag har typ inte ridit henne "ordentligt" på 2-3 månader!! :O   shit vad tiden går fort!!
Men nu försöker jag hitta lite nya filmer att kolla på !! Kom gärna med lite förslag ;D !! har hittat några får se om jag tycker de är bra alla är typ med Amanda Seyfried :D   Men nu ska jag kolla på We were Soldiers   en film om typ vietnamn kriget :D  verkar bra än så länge ;)   Jobbade om Vietnamn kriget när jag gick i typ 8;an eller 9:an x'D   riktigt spännande !!   Nä nu ska jag kolla klart på filmen + äta min hamburgare som är hemma gjord !!  faktiskt mycket godare än köpta!! :D  fast jag skulle aldrig palla att själv göra en...  ;)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0