VI I STALLET!

Sitter med Sis och pratar om faktiskt skolan... :(   fast det är faktiskt roligt ;D   nu ska vi ha en liten läxkväll ;)  hihi
Lite roligt Sis kollade igenom sina mail och så kommer det upp att Vi i stallet hehe en teori tävling ;)   men de blir roligt för dem bara lite att planera... x'D   Jag fick en jätte roligt mail, vi har pratat om att åka till Vaggeryd-Skillingaryd   och nu har mamma anmält mig :D    får hoppas att det går bra...  och inte så fail som förra gången jag var där...
Idag var Malaika underbar! :D   lyssnade hur bra som helst och aa de finns inga ord som kan förklara känslan när det går så bra ;D
Fast jag hade sjukt otur när jag skulle ta bussen upp till stallet !!  När jag hoppade av 3:An vid Juneporten så hade 2:an precis åkta!! :(   fick vänta i 10 min!!   usch!!  hatar verkligen sånt!   de borde tänka lite på att kanske någon som åker 3:an vill åka med 2:an... menmen de kanske bara jag som tycker det ;)
Haha lyssnar på Peter08:as låt med Sis första gången hon hör den x'D    hon tycker han kan sjunga men att låten innehåller typ 2 meningar ;D     Får se om alla sjunger Sture Plan i sommar ;)  haha!
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0