Vatten skidor ;D

Nu blir det stallet ;D   blir att rida lite lungt..   Bara mjuka upp henne och rida lösgörande !!
Glömde berätta hur det gick på träningen igår!!!  Det gick bra !!   kunde gått lite bättre..  men hon gick fram bra men lyssnade dock inte så mycket på mig..  fast enligt Jens så blev det lätt att jag åkte vatten skidor ;)  haha!  för jag skjuter fram mina ben och lutar mig bakåt..  inte bra!!   men han sa att snart är kan man åka vatten skidor !! haha!!  men de kan man nog  för dem som gör det då ;)   Men fick ett pet med bakbenet men de var mitt fel..  och jag red lite dåligt också!!    men men  nu blir det att göra så hon lyssnar lika bra på vänster skänklen som för höger så nu blire skänkel vikningar ;D
Dagens outfit;
(mobil bild..)  körde på en slapp stil.. bara en hoode och ett par thights, tofs och tyg skor ;)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0