Världens bästa mamma <3

Kollar på BB   x'D   riktigt roligt faktiskt...   men pallar nog inte se klart det är så sjukt trött!!   träningsverk och aa allt...
Har kollat sönder mig på en massa tapeter har verkligen beslut ångest!!   vet inte om jag ska ha ett kallt eller varmt rum!!!   panik !   får hoppas att jag hittar en snart som jag blir typ helt förälskad i :D   drömma kan man alltid...
Hade ett sånt sjukt godis sug innan så nu har jag ätit mig mätt på godis :D   om inte Sis hade haft klart lite så hade mamma åkt till konsum och köpt åt mig!! ♥    så gulligt av henne!!   okeej jag ser också förj*vlig ut och trött som tur hann jag den timmen jag var hemma och duscha...  annars vet jag inte riktigt om jag hade pallat det... och då fattar man hur trött jag är!!!
Sweet Dreams ♥
Peace and Love ♥
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0