Kvällen....!

Början på kvällen igår var totalt fail!!   Men endå rolig ;)   Men det var inte alls så mycket folk som jag trodde det skulle vara... :(   eller jag hade inte så höga förväntningar för i början var det typ som på Ztyle....
Men vi 4 stod och dansade (Mila, Ellinor och Jonna)  Hade jätte roligt fastän det typ bara var vi som dansade... men pallade inte att bry sig om man betalar 100 spänn så ska man dansa inte sitta och ha tråkigt för det får man ingen träning eller något roligt ut av ;D  haha!
Men de kom mer och mer folk och dansade men inte överdrivet mycket...  + Dj;n sög verkligen!!  men en rolig kväll fast jag strulade med en som jag aldrig trodde att jag skulle strula med!!  och de var många som var skit långa typ 1.90 och jag är 1.61  kände mig lite kort då...  + att jag träffade en som jag aldrig trodde att jag skulle träffa!!  fast han var verkligen inte vad jag hade förväntat mig... "/    Men träffade lite folk som man kände :)  denna gången var det inte direkt svårt att hitta Paulina x'D   haha!  förra gången hittade man typ ingen men denna gången hittade man typ varandra direkt eller inte när man behövde det som mest men ändå... Fast jag dansade som om det inte fanns någon morgon dag haha! :D  Men nu dagen efter måste jag våga att ta det första steget och får faktiskt hoppas på turen !!
Söta Olivia när jag var med henne i tisdags...
Har 1 bild från igår på Mila så den kommer senare idag eller imorgon  ;)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0