Summering av dagen!

Nu är jag hemma och har ätit kvällsmat ! :D  är faktiskt ganska trött nu...  men orkar nog se Red Riding Hood ;)
Nu ska jag summera denna underbara dagen! ♥  :D
Först åkte jag hem till Olivia så gick vi runt munksjön x'D   Fast jag fick skoskav av mina ballerinaskor!!  :(  har jätte ont när jag går i dem och var tvungen att gå utan skor...  men de var ganska skönt att gå på den varma asfalten :D  haha !
Sedan gick vi och köpte glass som en sommardag ;)   dock så var det en jätte läskig gubbe som typ inte såg något och hade en rullator som gick in i mig!   och jag flyttade mig så han kunde köra förbi men då körde han efter mig! :O  skit äckligt!  så jag och Olivia skyndade oss ut så fort som de bara gick :P   haha!   Sedan gick vi hem till henne och kollade på lite bussresor till och från Göteborg ;)  + solade på hennes balkong :D   Som typ alla har skrivit Fan va skönt vädret var idag!  :D
Sedan blev det att vi tog bussen in till stan och hon skulle till A6 och jag till stallet x'D   men vi hann gå lite på stan eller vi var inne på New Yorker :D   hittade min dröm bikini överdel!!   ni får se imorgon vilka 3 jag väljer mellan.. ;)   Visar er imorgon :P   hehe   Men Olivia fick mig att inse lite saker och att jag verkligen har missuppfattat allting med mina känslor och hela köret... x'D
Sedan blev det att åka upp till stallet och fixa allt + rida :D   är sjukt glad Malaika har blivit hur fin som helst!!  :)  är sjukt taggad till tävlingen i helgen ;)   Blir också klubbhoppningen helgen efter det =)   Och Mamma red Qajsa var typ månader sedan hon red...  Men ridning är som att cykla  har man lärt sig det så sitter det i hela livet ut :D
Nu ska jag vara lite modig och se vad som händer ;)  hihi hoppas att det går bra :D
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0