JLT..

Haha jätte rolig dag!!  åkte till skolan för att ha 1 lektion...  lite onödigt men roligt ;D  sedan sprang jag med Matilda så att hon skulle hinna till tåget hehe x'D  *duktiga*   och hon hann!! :D   Sedan blev det för mig att åka till Juneporten och fylla på värde kortet :)   berättelsen hur det gick för mig där;
Jag hittade först inte till JLT:s "affär"  eller vad man kallar det... så jag gick igenom hela Juneporten...  Så ringde jag Jonna (som hade engelska lektion) så hon viskade var den låg och den var precis där man gick in!!  och sedan var det jätte pinsamt att gå igenom hela för att de satt några killar som åt pizza där och de kollade konstigt på mig... pinsamt!   Sedan när jag väll var framme där vid så visste jag inte hur jag kom in!!  jag såg att det var en sådan där automatisk dörr...  men jag stod där och såg ut som ett fån!!  och på andra sidan satt det typ 5-10 människor och de kollade också konstigt på mig!!  pinsamt  värre... så jag låtsades att jag skulle gå ut därifrån men egentligen så väntade jag på att någon skulle gå in eller ut därifrån och som tur var gick det ut en samtidigt som en gick in så jag följde efter gubben som gick in :D  och sen när jag väll var inne så sa jag att jag skulle köpa ett kort och den kollade konstigt på mig... men sedan frågade han om det var ett värde kort jag menade ! och jag rodnade och sa att det var det...  usch!!  vilken dag!
Och jag tycker typ allt är pinsamt !!
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0