Twilight

God morgon ! :D     Försov mig idag... "/   och jag hittade inte de kläder som jag hade tänkt ha :(  så då tog jag en rutig skjorta och  ett par jeans thights med lite hål i !  så jag ser ut som en bonne människa ! :(   men har bara mig själv att skylla....  de hade vart lättare om man kunde skylla på någon annan ;)
Har börjat kolla på Twilight filmerna igen :P  har aldrig vart ett jätte fan direkt...  och jag kan säga att första filmen var inte särsklid stor här i Sverige!  eller iallafall inte i Jönköping...  men jag älskar verkligen första filmen !  När de spelar baseboll  och när de visar upp att de är ett par för hela skolan :D
Nu ska jag fortsätta att lyssna på x och y saker i matten  ;)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0