Trassel :)

Har precis kollat klart på Trassel (Tangled)  riktig bra och rolig film!! :D  Fast jag råkade ta den som inte hade svensk text men som tur så har man ju lärt sig engelska i skolan ;) hehe
Skulle egentligen ridit ut idag! men så började det regna ! Det blir till att rida inne sen i kväll för nu är det ponny dressyr tävling... Skulle aldrig palla att tävla dressyr tänk att behöva vänta 4 timmar innan nästa start !! ;O
Min dator har gått sönder !! :(   eller bara en liten bit så jag har blivit tvungen att tejpa därvid !!  för det är vid laddaren blir en massa smuts så den inte går att ladda.. Visste ni att Mac / Appel är de ända som får ha magnet laddare eller vad man ska kalla det!!  om någon annan har det på sin dator så kan de stämma dem !! :O  Blev jävligt förvånad när jag hörde detta !!  men men...  tur att jag aldrig kommer bygga en dator undra hur det skulle sluta ! ;) haha    Har också tagit present papper på den (datorns framsida)  Den är jätte fin nu :D  + att den inte får några nya repor nu (förhoppningsvis) hihi (a)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0