Tandläkaren!!

Blev tandläkaren idag ;)   men jag kunde tyvärr inte ta kort på mina tänder höll på att spy upp den där kameran!!  gillar verkligen inte den !!   Så de skulle bedöva munnen lite med en grön dricka..  den smakade faktiskt ingenting!!  men det funkade endå inte + att min tunga blev bedövad i hela 10 min !!   Sedan var det bara att ta bort tandstenen och åka till skolan ;)

Direkt när jag kom till skolan så var det lunch dags :D   fick jätte go mat så nu är jag proppmätt... Sedan blev det att kolla på skor som man önskar att man hade ;)   måste seriöst hitta ett jobb!!  så jag kan köpa alla söta skor!! x'D
Kollade också på en cool klänning (Matilda hittade den)  och en ur gullig topp !!   men köpte ingen av dem..  tyckte inte att de riktigt såg azz bra ut på mig...
Nu måste jag dränka ljudet från klassens klag med bra musik ;D  hihi
Den ur gulliga toppen !! :D
OBS!!  mobil bilder..
Klänningen ;
Passade verkligen inte mig !!
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0