Stinker blekningsmedel...

Hann tyvärr bara se börja av filmen :(   men då får jag se den imorgon istället ;D   hehe   För jag kom på jag har fått en utväxt... (är blond egentligen men när man har färgat håret mycket som jag tyvärr har gjort :(  så blir det mörkare...)   men men...   fast jag kan säga att det gjorde ont som f*n  när den j*kla hettan kom på och de ska dra ut håret genom den (slingor)  och så hatar jag när man ska borsta det!!  men får hoppas på ett snyggt resultat :D  för just nu så stinker det typ bleknings medel...  fastän det inte var med något blått pulver som det brukar..  testar nämligen en ny variant för den gamla fanns inte.. "/  men det är alltid roligt att testa nya saker ;)  hihi
Ni får se resultatet imorgon :P
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0