Snälla människor finns fortfarande !!

Hade en jätte rolig kväll igår!! :D    De kom mer folk än jag trodde de skulle  ;)    fast mina fötter är verkligen helt döda nu!!   Nästa gång ska jag ha platta skor!!  var tvungen att gå utan skor till bussen hade så sjukt ont i fötterna!!
Men de var folk från Vetlanda och Göteborg och Värnamo  osv....   typ inga från Jönköping ! men de var roligt de var typ inga som man kände igen..  + nytt folk och inte de "vanliga"  som man brukar se :P   Fast de var lite synd att musiken sög och att allt kostade sjukt mycket!!   Biljetten kostade 150 kr och Garderoben kostade 30 spänn !! :O   Galet mycket pengar men definitivt värt det ;D   +  att jag har kommit på en sak om mig själv ;)   men vet inte om jag ska slå slag i sak eller bara låta det gå....  och hitta något annat...   får se ;)  hihi
Men de gulligaste på hela kvällen var på bussen!!   Jag skulle betala kontant och då borde lixom 20 spänn räcka eller?   men de är natt taxa på 3 kr!!   han visste nog inte att jag var skolungdom...  men jag hade bara 20 kr, men Sis hade mer pengar så jag typ skrek det till henne...  Men plötsligt sa busschaffören det är redan betalat och då var det den snygga killen bakom mig som hade betalat det!!  och han känner inte ens mig!! ;O   Det finns fortfarande snälla människor i denna värld :D    för det finns nog inte så många som skulle betala 3 kr till någon den inte känner...  Och han var både snäll OCH snygg   haha!   de finns det definitivt inte många av ;)
Nu blir det att fixa till mig för dopet ;)   måste se snygg ut och inte trött och trashig...  :P  hehe
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0