Politiker träff på ED

Fick bli att Malaika vilade idag :)   Sjukt skönt !!   är piggare nu och blev pigg när jag sminkade Julia i morse :D   Hon blev jätte fin!! (bilder kommer imorgon, orkar inte ladda upp nu...)
Har haft Miljö sak hela eftermiddagen !  var riktigt roligt!!  Fick lära mig en massa nytt!! :D:D   Och man kan faktiskt göra skillnad i sin kommun det gäller bara att gå in på typ Jönköpingskommun (sök på google)  Där hittar man ALLT och politikerna var super trevliga och roliga!! :D   Får se om jag kommer på någon idé  som kan förbättra vår komun ;)   (vi var på ED men de var inga från ED som var med på miljömötet ! :O haha! )
Nu ska jag fixa något att äta är super hungrig!!  och kolla på Seven Heaven seson 3   :D
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0