Pirates of Caribbien

Nu funkar äntligen internetet !!   var jätte svårt att få tillbaka det eller snarare konstigt...  men aja det viktigaste är att det funkar :D
En ganska lugn dag...   Innan Paulina testade Malaika så pratade vi om gårdagen ! :D  hon hade också vart på Huset tyvärr så träffades vi inte.. :(  menmen  nästa gång ;)
Men hon tyckte om Malaika jätte mycket :D   det gick suveränt när hon red henne fast Malaika är ju inte jätte duktig i galoppen  men det kommer ;)  För de flesta som rider henne första gången brukar hon sticka med eller typ inte gå framåt x'D Jag kommer ihåg första gången jag red henne !  Det var jätte varmt ute !!  Men de sa att dem brukade kalla henne kanon kulan...  Då tänker man ju att det ska vara en jätte pigg ponny!  men hon gick knappt framåt var jätte trög! ;O  så vi fattade inte riktigt vad de menade... Men vi åkte dit och provred henne igen :D   Så då red dottern henne först och då gick det bra och så... men hon var ändå piggare denna gången :)  men jag föll för henne =)  50 %  för utseendet 20 % för personligheten och 30 % hur hon var att rida haha! men jag gillar pigga hästar så de var många som blev förvånade över att jag köpte henne... men nu går det jätte bra och typ efter första veckan så fattade vi varför de kallade henne kanon kulan ;)   Talesättet stämmer att det är 3 dje gången gillt x'D   haha
Har haft ett litet film maraton typ... kollade på de 2 sista Pirates of Caribbien :D   de är faktiskt bättre än vad jag kommer ihåg... Fast också Johnny Depp / Kapten Jack Sparrow  gör ju filmen typ 1000 gånger bättre än vad den är ;)   Men nu längtar jag till den 4: de filmen :D   nu fattar jag faktiskt hur de kan göra flera filmer !!  för alla er som inte fattar hur de kan göra en till film kolla på de andra så fattar ni ;D
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0