Påskgodis och film !!

Hemkommen från tävlingen nu!! :D   Blev lite mer taggad sen men inte så mycket var mest trött...  Mellan klasserna slumrade jag till i bilen hehe x'D
Men de gick helt Okej för mig... Jag nollade i 80 cm  sedan i 90 cm var både hon OCH jag trötta!  Trodde hon skulle stanna på typ alla hinder men duktig som hon är hoppade hon högt över alla :)   utan ett som vi rev med fram ett litet pet men är super nöjd endå första seriösa tävlingen efter vintern ! :D  och hältan... Sedan blev det pizza :D  nyttiga som vi är! ;)   och nu ska jag käka godis kolla på film och sedan duscha !!
Trodde att jag skulle kunnat sola nu när jag kom hem men självklart så blåser det kallt och är inte alls lika varmt som i Vaggeryd (goast bullar där!! x'D hihi )
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0